SNINA. Hlásenie porúch, podnetov či námetov pre zlepšenie života obyvateľov mesta Snina je možné realizovať od novembra tohto roka už aj cez mobilnú a webovú aplikáciu ProblemReport.
"Pozitívom aplikácie je okrem iného to, že umožňuje odoslanie podnetu, respektíve námetu priamo z mobilu občana zamestnancom úradu. Tieto sa automaticky zobrazujú v systéme, ktorý spracúva zamestnanec mesta. Samospráva má možnosť expresne odpovedať na krízové okolnosti, lepšie plánovať, viesť a dozerať na celý proces vyriešenia problému," informovala hovorkyňa sninskej radnice Eva Mihalíková.
Dodala, že službu môžu využívať aj občania, ktorí nevlastnia "inteligentný" telefón, a to prostredníctvom odkazu na webe mesta www.snina.sk.
"Zoznam podnetov a námetov bude pravidelne kontrolovať určený zamestnanec mestského úradu a ten, na základe typu problému, stanoví, komu budú hlásenia pridelené a ako sa budú ďalej riešiť," vysvetlila hovorkyňa.
Najdôležitejšie správy z východu Slovenska čítajte na Korzar.sme.sk. Všetky správy zo severného Zemplína nájdete na Korzári Horný Zemplín